EMPTYNESS IS FILLING UP

                                                      i feel empty..


sejak bebrapa harini..ntah apa yang melanda, hati berasa sgt kosong...mungkin disebabkan oleh keputusan mungkin juga disebabkan oleh perkara lain yang penting saya rasa kosong...


my days now.. are filled with reading inspirational quote dan mencari blog or website yang sedikit sebanyak dapat memusahabahkan diri ini...


Tiap-tiap hari menunggu panggilan tersebut..panggilan untuk meneruskan  pengajian pembelajaran membawa kereta dan menuggang motor..(katanya suruh tunggu seminggu)..sudah genap seminggu dah ni..sem dah nak buka..


tiap-tiap hari mengira detik untuk pulang ke Kampus untuk memulakan semangat baru sempena tahun baru yang baru berlalu selasa lepas...saya xsabar mahu pulang untuk meneruskan perjuangan...perjuangan dalam pelbagai perkara...


Sya perlukan sesuatu yang hebat untuk mengisi hati yang kosong ini..skrg merupakan proses pencarian...mungkin perkara itu di depan mata..sya sendiri menyedarinya...langkah menuju ke arah tersebut memerlukan persediaan yang mencukupi...ckup bersediakah saya..


bak kata orang sikit2 lama2 jadi bukit...mungkin suatu hari nanti ia bakal tercapai InsyaAllah..semuanya bermula dengan langkah yang kecil...langkah yang kecil namun banyak..lama-kelamaan cebisan yang kecil ini mungkin bercantum menjadi besar...Allah saja yang tahu..


Amat berharap dapat melakukan apa yang diingini dan diberikan kekuatan untuk melakukannya..
sesungguhnya telah lama saya menyimpan hasrat untuk melakukannya tetapi tidak cukup tabah...tidak cukup kuat....


Di sini, sya berdoa agar semua yang dirancang akan berjalan dengan lancar dengan izin Allah..
Semoga semua rakan seperjuangan  dapat mengharungi cabaran baru yang mendatang dengan penuh kesabaran..termasuk saya...bab bersabar ni saya mengaku saya agak kurang dalam mengendalinya...
sedang mencuba untuk memperbaikinya...InsyaAllah..


Moga2 juga Allah akan permudahkan segala urusan teman2 dan keluarga...
sesungguhnya saya sangat sayang akan mereka dan mahu melihat semua berada dalam keadaan yang baik2..mencapai kejayaan dan dimurahkan rezeki....


sekian, luahan untuk kali ini...

Comments

Popular posts from this blog

Amazing Bedsheet By Amazon with more than 400K ratings.

Feedback, reflect, journaling

Parenting is a huge responsibility