cerita hari selasa

Penakut – Yuna
Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengap engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja


Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya


Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan




Kau bukan milikku


Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

lagu ni sgt best..xtau kenapa rasa mcm ada kaitan dengan saya...tapi untuk mendengarjela..
xperlu saya lakukan perkara tersebut..memeningkan kpala sahaja..

dah lagu best mulala nak dgr selalu hehe..

masuk sem baru ni byk benda nak buat..byk rancangan yang diplan
nak ambil piano lesson,swimming class, dapatkan lesen P tersebut dan pelbagai lagi...
harini 3rd day untuk ke kuliah..best..so far kuliah yang telah dihadiri semua difahami contentnya..Alhamdullillah..
seronok belajar dgn lecturer...lecturer sporting..
pergi pasar malam beli mcm2..untuk kwn yang tempah pun ada..
pastu g rumah kak ijum...kakak roomate ku c anak nunurung....comel betul baby tu..wonder when ill have my own..shes really some tiny little girl...beautiful fingers..mak ciknya sengaja mengejutkan dia..xtau kenapa sahaja nak kacau kot...
berkesempatan mendukung dan mendodoi kejap...
pastu tetibe yos kata kat mimi ,my other bestfriend..cepatla kahwin..haha..mcm2 je dorang ni..:)
mimi pula jawab naadiah dulu, dia paling tua..hais..InsyaAllah kalau ada jodoh sesiapa yang ditentukan tuhan..
pendek kata, semua orang excited tgk baby..yos nak jadi god mother kepada anak2 kami yang akan dtg..hehe..insyaAllah..
kelakar plak bila fikirkan...
how close we are, bonding thaTS so strong..
itu yang lebih saya suka..persahabatan yang tulus...:)

Comments

Popular posts from this blog

Amazing Bedsheet By Amazon with more than 400K ratings.

Feedback, reflect, journaling

Parenting is a huge responsibility