Saya

saya sukakan kesempurnaan 
saya sukakan lelaki yang menghormati wanita
saya sukakan keluarga bahagia
saya sukakan kawan2 yang memahami
saya sayangkan keluarga saya
saya sayang kawan2 saya
saya sayangkan kucing saya
saya sayangkan pelajaran saya..
saya suka merapu
saya suka ketawa
saya suka membuat orang ketawa dan gembira, maka
saya suka bila orang yang saya gembira jua..hehe
saya suka minum kopi yang rich..(best time nak stay up. increase the blood pressure so bersemangat semacam)
saya xsuka orang yang banyak memberi alasan kepada benda yang mudah..
saya xsuka orang yang merokok..tetapi masih boleh berkwan dgn mereka
saya xsuka dipermainkan...
saya xsuka orang yang hipokrit.
banyaknya saya..basically inilah apa yang saya suka dan xsuka..
coretan ini sekadar untuk menghabiskan sedikit masa petang setelah katam kimia polimer sejak 2 hari lalu membaca...
hmm..

Comments

Popular posts from this blog

Amazing Bedsheet By Amazon with more than 400K ratings.

Feedback, reflect, journaling

Parenting is a huge responsibility