leganya

banyak sebab saya boleh lega 
1. baru lepas makan ...burpp..kenyang(mi ruski u oolss) semerbak satu bilik


2. tamat sudah exam final yang sgt2 very2 mencabarkan otak dan kotak fikiran....sepanjang exam,byk kali jugak kena reload pistol, jadi saintis baru(bak kata mariam)..tapi alhamdullillah untuk kali ni i dont feel sad or disappointed after each of the paper...alhamdullillah..


3. Lega lepas dah buat keputusan tentang masalah yang membelenggu fikiran, orang yang berkaitan pun sudah seperti melupakan apa yang terjadi jadi, sekali lagi alhamdullillah..kawan tetap kawan dan bukan lawan...semoga beliau akan berjaya menawan apa yang dingini dan puas hati dengan apa yang diusahakan...saya kat sini doakan yang terbaik sahaja..


4.Lega,sebab plan nak kuar selepas habis je exam xjadi..sebab 1) hujan 2) xcukup kawan..nak kuar 2 je kang apa orang kata...jadi tertangguh la niat nak keluar walaupun tiket dah di booked...esok pagi baru oleh keluar..jadi misi mencari teman yang boleh temankan harus diteruskan....sesiapa nak ikut..jomlah..hujan kat luar memang best ditambah dgn comforter yang empuk ni..lega xkeluar tadi bolehla ganti tidur yang patut...
setakat disini je kali ni..xde idea nak tulis...ada masa saya tambah lagi edisi semasa terbaru...toodles

Comments

Popular posts from this blog

Amazing Bedsheet By Amazon with more than 400K ratings.

Feedback, reflect, journaling

Parenting is a huge responsibility