kenapa XY sangat pelik..

hurmm..saya ada kwan , dia xy...DIA sgt pelik...
kenapa pelik saya pun xtau..knpa dia perlu lakukan perkara pelik tersebut ...hurmm 
PELIK...PELIK...

Kalau dgn saya , jgnlah berpura2 or cuba menipu....saya senang detect orang yang cuba tipu saya...saya sgt suka membuat research terhadap perkara2 yang mencurigakan...diikuti dgn instinct yang sgt kuat...
selalunya betul...harapan disini agar orang tersebut xpelik lagi dan juga yang lain pun xpelik lagi...
saya pun semoga tidak akan menjadi pelik2...

ps: kadang2 letih tgk orang berpe'el pelik, mcm budak kecik...

sekian , cerita yang sgt pendek dan pelik minggu ni..

Comments

Popular posts from this blog

Amazing Bedsheet By Amazon with more than 400K ratings.

Feedback, reflect, journaling

Parenting is a huge responsibility